POPIS POJEZDOVÉ BRÁNY
Pojezdová brána na kolejnici je tradiční osvědčené řešení zabezpečení vjezdů. Vyžaduje mnohem menší prostor pro zajetí, než brána samonosná, v délce šířky průjezdu plus 0,7m.
Je levnější než brána samonosná, byť je nákladnější stavební příprava pro zhotovení betonového pasu pro kolejnici brány.
Kolejnici brány je třeba udržovat v čistotě. Kolejnici je možné doplnit odporovým drátem, který v zimních měsících zajistí, aby nebyla kolejnice zasněžená a pokrytá ledem.
PRINCIP POJEZDOVÉ BRÁNY NA KOLEJNICI
Princip pojezdové brány po kolejnici spočívá v umístění dvou pojezdových vozíků na spodní straně brány, které se posouvají po ocelové kolejnici. Kolejnice se šroubuje pomocí kotevních šroubů do betonového pasu.
NABÍDKA
Pojezdové brány na kolejnici standardně vyrábíme do šířky průjezdu 6m a výšky do 2m. Z důvodu pevnosti a tuhosti konstrukce vyrábíme teleskopické brány pouze z ocelových profilů, podle použité výplně buď z profilu 60x40mm, nebo ze speciálního profilu 70/55x34mm s vnějším lemem zarývajícím spojení výplně s konstrukcí brány.
Pro brány dodáváme přes 70 typů výplní (přehled nejoblíbenějších výplní níže), výplně prutové kovářské, tahokov v deseti variantách, designové výplně s obrazy vypálenými laserem, hliníkové lamely různých šířek a výplně s dřevěnými nebo dřevo plastovými plaňkami.
Zvláštní pozornost věnujeme povrchovým úpravám prováděných v pěti technologických stupních. Nabízíme ve standardu až 8 barevných odstínů práškové barvy – komaxit jemné struktury (nabídka odstínů a popis lakování níže).
Pro pohon bran používáme spolehlivé pohony Italského výrobce NICE, dodáváme i bez pohonu.
Zajišťujeme i atypická a individuální řešení na míru.
Výrobu zajišťujeme včetně montáže do vzdálenosti cca 100km od naší manufaktury v Králově Dvoře u Berouna. Výrobky dodáváme i bez montáže – zkompletované pro snadnou montáž s montážním návodem.
Na výrobky poskytujeme dlouhodobou záruku
- na konstrukční část 20 let
- na přilnavost barvy 2 roky nebo 5 let
- na mechanické části a technologie 2 roky
Zakázky obvykle vyrábíme do 6-8 týdnů od schválení výrobní dokumentace. Zajišťujeme poradenství, zaměřování, zpracování projektů pro stavební přípravu a servis. Obchodní postup je sepsán v Obchodních a technických podmínkách PROWERK.
FOTOGALERIE
VÝBĚR Z PREZENTACE BRAN A PLOTŮ
- Samonosné brány s posuvem proti soběOdhadem až 30% našich klientů řeší nedostatek místa pro umístění vjezdové brány na pozemku. Je několik konstrukčních variant, jak toto řešit. Na výběr jsou brány teleskopické, brány s integrovanou brankou, brány skládací a v neposlední řadě samonosné brány se synchronizovaným posuvem proti sobě. Samonosné brány s posuvem proti sobě jsou řešením v případech, kdy není jiná možnost než použití…
- Posuvná samonosná brána ve svahuPokud je uliční oplocení pro přístup k pozemku ve svahu a je třeba osadit plot posuvnou samonosnou bránou, je několik konstrukčních a technických možností, jak samonosnou bránu ve svahu vyrobit. Funkce samonosné brány spočívá v pojezdu brány na dvou vozících, které jsou pevně ukotvené do betonového základu. Brána je osazená tzv. nosným C profilem, který je nasunutý…
- Kolik místa je třeba pro zajetí bránySetkáváme se s dotazy kolik místa potřebují jednotlivé typy posuvných bran na zajetí. Vzpomínám na dobu před třiceti lety, kdy jsme neznali jiný typ posuvné brány, než byla brána pojezdová na kolejnici. Po mnoha letech přišla brána posuvná samonosná, která znamenala velký technologický skok. Přinesla však jeden problém, oproti bráně pojezdové na kolejnici vyžaduje brána…
- Jakou posuvnou bránu… Na kolejnici, nebo samonosnou?Klienti se často dotazují na výhody, či nevýhody posuvné brány pojezdové na kolejnici, nebo posuvné brány samonosné, jaký typ brány bychom doporučili. V první řádě záleží, kolik místa je na zajetí brány. Pojezdová brána na kolejnici na zajetí potřebuje jen o půl metru delší prostor, než je šířka brány (průjezdná šířka). Samonosná brána potřebuje prostor…